tisdag 24 mars 2009

Ninna ninna ninnanna... dagens boktips

Läser en gammal favorit igen "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. Boken är filmatiserad och går på bio just nu men med usla recensioner, jag och min kära vän Liza ska gå och se den ÄNDÅ. Vi är båda Kinsella fan och har läst de andra två böckerna i serien En shopaholic. och fler av hennes böcker. De är SÅ ROLIGA! En del igenkänning (måste jag erkänna) och en massa skratt. Och gillar ni de böckerna så måste jag slå ett slag för "Bridget Jones" böckerna. Läs dem även om ni har sett filmerna, för böckerna innehåller en massa roliga detaljer.
Dagar som denna när man kan sitta ute i vårsolen med en bok och en kopp kaffe visar sig verkligen frilansanställningsformen från sin bästa sida.
Ut och njut!!

3 kommentarer:

  1. Hej Anna, jag såg filmen i lördags och jag skrattade gott :-) Den är klart sevärd. Hälsningar Ylva

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra :), blev lite orolig att de hade lyckats förstöra storyn på något sätt.
    Säg bara till Johan om du vill låna böckerna, har alla tre i serien.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Jag bara älskar dessa böcker:) har just läst den nya när hon får en syster rekommenderas!!!
    Ha det så gott kram Linda.

    SvaraRadera