söndag 21 juni 2009

Vita retrosnyggingar


Kylskåpen från Smeg är otroligt retrosnygga. Skulle hemskt gärna villa ha ett sånt om inte plånboken skulle säga nej. De är väl inte så praktiska heller egentligen med sin ringa storlek men vad gör det om man får njuta av en sån mullig skönhet ;) Känns inte helt rätt att byta ut ett fullt fungerande och riktigt fint rostfrittkyl-/fryskåp heller men drömma kan man ju alltid :)

Roberts radio säljer dessa fina retroradior i många härliga färger. Helst skulle jag förstås vilja ha en vit eller kanske en sockersöt i rosa :) Tyvärr är de inte precis billiga heller.

Har sett många söta bunkar i webbshoppar på sista tiden. Just denna är hjärtformad med cremefärgad räfflad utsida och vit insida. Söt i gammeldags stil, en sån kanske man kan kosta på sig *skratt*.



Hoppas alla har haft en trevlig midsommar helg! Jag har haft det jätteskönt och umgåtts med nära och kära. Känns lite som att vinna på lotteri när prognosen lovade fulväder men solen visade sig riktigt ofta och regnet uteblev helt :)

Kram!

2 kommentarer:

  1. visst är dem kylskåpet så fina ,den gamla stilen på radion är inte heller fel
    kramis

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill oxå ha ett kylskåp från Smeg. Ett turkost eller rosa till min sommarstuga (som jag ännu inte hittat eller köpt i Härnösand). Men när det blir en tomt/stuga är det kylskåp från Smeg som ska förgylla köket.

    SvaraRadera