onsdag 21 januari 2009

Det var en gång en liiiiiten liiiten hall...

I hallen har jag hängt denna lilla vad-det-nu heter som jag antar att skomakaren använde för att göra damskor. Den låg i en fyndlåda som jag löste in på en auktion och jag tycker den är fin. Satt redan ett snöre i den också, så det bidrog väll till att den blev upphängd (annars hade nog risken varit större att den hade blivit liggande i någon låda :)).

Krävs inte mycket kläder i hallen för att den ska kännas överbelammrad. Ja, jag erkänner direkt har plockat undan lite innan jag fotade ;)

Till vänster, utanför bilden står en mycket tråkig Ikea garderob, håller på med ett litet projekt där, för om möjligt göra den lite mer tilltalande. Lägger ut det sen när det är klart, så får ni se.

Detta nyckelskåp tycker jag mycket om! Har fått det av en kompis, vars svärfar gör olika saker av gammalt virke. Fint och bra med tanke på miljön!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar