fredag 16 januari 2009





Här är resultatet av den super trevliga "syjuntan" hos Linda. Tack Marie för att du inte bröt ihop när du skulle lära en som var nära att få 2:a i slöjd ("för att du ställer så dumma frågor") att virka dessa gulliga blommor. Satt några på julklapparna som jag slagit in i naturfärgat papper, gulligt tycker jag. Kom även på att det kunde vara fint att göra en liten vårinspirerad vas med trollhassel.

Om någon skulle vara intresserad av virkreceptet kan ni maila mig (anna_konberg@hotmail.com), så skickar jag det.

2 kommentarer:

  1. Hej Anna, tack för den söta blomman som piffade till min mössa så snyggt. Du får gärna lära mig att virka :-) //Ylva

    SvaraRadera
  2. Varsågod Ylva, det var så lite! Jag lär dig gärna (ungefär som en blind som leder en blind ;-)), det skulle bara vara skoj.
    Ha det gott!
    Kram/Anna

    SvaraRadera