måndag 2 februari 2009

Och det blev ljus...


Hittade nästan direkt två lampor som jag gillade (på Bodens i Härnösand) , inte så fasligt dyra var dom heller. (Den silvriga plattan sitter lite snett på bilden men jag har rättat till den nu, ordning och reda ;) Trots det underbara faktum att det sakta men säkert börjar bli ljusare ute så känner jag att det behövs mer ljus när man sitter och äter, speciellt eftersom jag inte är något fan av taklampor utan nästan alltid kör med lite mer soft belysning. Här i burspråket har vi t o m valt bort taklampa till förmån för en ljuskrona.
Nöjd!

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt du har..njuter.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej! Va fint du har! Gillar verkligen burspråket där med de gamla möblerna! Ser så mysigt ut! Usch va trist med Nimbus, så söt!
    Skoj att se att du bor utanför Härnösand! Jag bor i Sollefteå! Kul att du kikade in hos mig så jag hittade hit! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha..jag tar gärna på mig att det är "mitt fel" att du börjat blogga! :) Det är ju såå roligt! Ser fram emot fler bilder från dig så småningom! :)

    SvaraRadera