fredag 27 februari 2009

Trevlig fredag eftermiddag





Har legat förkyld hela veckan men idag börjar jag nästan känna mig som en människa igen. Tyckte dock i förmiddags lite synd om mig själv och bestämde att jag behövde muntras upp lite ;) Köpte därför denna häääärliga bukett med ranunklar (egentligen måste jag tacka älsklingen för blommorna, för jag använde blommstercheckar som jag fått av honom tidigare) och en låda med noblesse som jag nu har fikat upp nästan halva. Hur funkade det då, jo tack känner mig uppmuntrad :)
"Jag skulle aldrig trivas i ett sterilt hem.
Mitt hus måste kännas ombonat, varmt och mysigt"
Christina Schollin
Trevlig helg!
/Anna

3 kommentarer:

  1. Alltid härligt och lite lyxigt att få muntra upp sig själv. Blommorna var jättefina.
    Låter bra att du mår bättre!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka fina blommor, såna vill jag också ha! Lärde mig på italienskakursen igår kväll att ranunkel betyder liten groda - groda heter rana på italienska. Blommorna är betydligt vackrare än grodor om jag får säga det själv. Trevlig helg :-)

    SvaraRadera
  3. *Skratt* Nu förstår jag varför Johan sa -Ylva sa att du hade grodor på bordet.

    Jag vill me gå på italienskakurs, va kul!

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera