torsdag 28 maj 2009

Bulten är här!

Nu har vi ÄNTLIGEN fått hämta vår lilla misse, Bulten ska han heta :)
Han var lite rädd till en början och det är ju inte så konstigt. Men snart blev det bättre och han stack iväg på upptäcksfärd...







Vad finns det bakom det här hörnet då??

Han är sååå söt! Mer lik Nimbus än vad jag hade trott att han skulle bli men det gör ju inget när man är så snygg :) Skönt att han redan börjar trivas här, har gosat och lekt med mig hela dan (jag har varit hemma och snörvlat) jag tycker det är så jobbigt när de är olyckliga i början och känner mig som värdens hemskaste som tagit dem från kattmamman.

Ha det fint!





4 kommentarer:

  1. Oj vilken liten goding:)

    Kram Linda!

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten bult =)

    SvaraRadera
  3. Hej Anna, Vi vill se fler bilder på sötnosen ... katten menare jag förstås ;-)//Ylva

    SvaraRadera