torsdag 7 maj 2009

Nu vet jag!

Nu vet jag varför det heter glada Hudik!
Jag var iaf jätte glad när jag åkte därifrån...med kassarna fulla :)
Faktiskt har Hudik många roliga affärer som inte finns i Sundsvall som ändå är så pass mycket större. Här ser ni en del av vad jag köpte.

Den här gulliga butiken ligger i de röda sjöbodarna som är ett signum för Hudiksvall.
Om jag inte minns fel så har Fredrik och Mikael en blogg
och webbshop samt en butik till i Njurunda.

Vill ha! :)





De har en cafedel i butiken som också är jättefin men tyvärr inte fick någon bild på men om ni har vägarna förbi någon gång kan ni ta en titt själv.
Ha det fint!





2 kommentarer:

  1. Ja, Hudik har rätt bra affärer, som jag alltför sällan hinner shoppa i nuförtiden... suck. Jag får nöja mig med att titta på dina bilder och längta :)

    SvaraRadera
  2. oj så mycket man vill ha,du hade hittat fina saker oxå
    önskar dig en fin helg
    kram Jeanette

    SvaraRadera