söndag 9 augusti 2009

På inredningsfronten...intet nytt

Händer inte så mycket varken på inredningsfronten eller på bloggfronten. På semestern har det inte blivit mycket tid inne eller vid datorn och nu har jag börjat mitt nya jobb, ett 6 mån. vikariat 100%, så nu blir det kanske inte så mycket pysslade till en början iaf. Visst har frilansningen sina sidor men lyxigt mycket ledig tid har jag haft ändå.
Sovrummet har vi åtminstone försökt piffatill lite i sommar. Jag vill ge det en heluppfrächning i vinter, får se om jag får med kära sambon på den idén.
Såhär ser det ut nu, med en ny byrå:


Jag vill måla garderobsdörrarna vita (när vi flyttade in var alla lister också babyblå, huga). Sätta upp vit vägg panel med "speglar" på nederdelen av vägarna och snygga ljusa tapeter ovanför. Slipa golvet och köpa ny säng (har föreställt mig en tjusig i mörkt trä, med en välvd gavel). Vad sägs, visst låter det snyggt?
Ha det skönt, jobbare och semestrare!
/Anna


1 kommentar:

  1. Vad kul att du hittade till min blogg :) Ert sovrum är verkligen jättefint. Byrån passade jättebra! kram

    SvaraRadera