lördag 4 april 2009

Gömma micro



Här stod det en ful skruttig gammal micro förut, tro inte att jag har gått och blivit präktig och aldrig mer tänker micra. Nej då! Micron har fått gå och gömma sig bakom tyget ni ser nere till vänster. Började drömma om en ny lite mer diskret micro idag när jag och min kära sambo besökte stora elektronik kedjan (han ville titta på något som han tyckte var intressant efter en halv dag stående utanför provhytter och det kunde jag ju inte neka honom ;))
Eftersom jag försöker vara rädd om vår lilla miljö så kändes det inte rätt att byta ut en fullt fungerande micro bara för att den inte är så fin, så då kläckte jag denna ide. Får se om vi blir galna efter ett tag för att det är opraktiskt men jag kan stå ut med en hel del bara det ser fint ut.
Nu ska vi ut och äta Italienskt (mums) så då behövs varken micro eller spis :)
Trevlig lördagkväll!

1 kommentar:

  1. haha
    vilken skön arbetsställning du får nu då
    men vad gör man inte i bland ( läs du hehe)

    kram

    SvaraRadera