söndag 19 april 2009

Och värre blir det...

...angående tantvarning som jag skrev om i förra inlägget.
Jag broderar ju lite också faktiskt och det är väl tant varning om något.
Men har ungefär lika bra tålamod som när jag sydde i slöjden på skolan, det ska gå fort! Så det ser ut lite som det gör men jag tycker det är ganska fint ändå. Det här Ikea badrums skåpet hade tidigare ett ljublå- och vitrutigt tyg som jag har tröttnat på. Nu blev det så här, lite finare tycker jag.
Har haft en jätte trevlig helg!
På fredag kväll var vi hos goda vänner och blev bjudna på
läcker mat och hade det skönt.
Igår, lördag var vi på Round Table 69:s 50-års jubileum
på anrika St Petri Logen.
(Round Table är en typ av herr klubb som min sambo är med i.)
God mat, champagne och trevliga människor.
Vad vi har blivit bortskämda denna helg :D

3 kommentarer:

  1. Fint det blev! Satte du upp det på lördag natt eller ? ;)

    SvaraRadera
  2. Gisses nu vågar jag snart inte komma upp
    kanske blir smittad av alla tant grejer
    ska du festa på cherry me ;-)
    kram
    Anna

    SvaraRadera
  3. Tack! Nej satte upp den idag...fin främmandet hade redan åkt. Typiskt ;-)

    Yes Anna kommer göra mitt bästa för att dra in dig i tant träsket när du kommer upp ;-)

    Kram kram!

    SvaraRadera